tisdag 30 mars 2010

Björn Skifs

I morgon skall vi se Björn Skifs i Stockholm. Vi har köpt biljetter där bussresa, mat och show är inkluderat. Nu har de som skall med oss drabbats av magsjuka, så himla tråkigt.

Det finns ju alltid folk som inte får tag på biljetter och Bussarrangören har en reservlista utifall något skulle hända och det blir någon plats över. Men nu då det är så nära inpå så vet man ju aldrig om någon kan.
Jag blev uppringd av buss bolaget och två andra personer har fått möjlighet att få åka på konserten. Tänk vad bra när de tar upp reservplaceringar, det löste verkligen ett problem för oss, proffsigt gjort, Tack Forssjö buss.




Första gången jag hörde den låten var några år innan jag hörde den med Björn Skifs. Det här är Andre De Lang, Same O´l Story. Jag kan fortfarande minnas exakt var och hur det var när jag hörde den låten första gången. För mig förmedlar den en sån känsla, hans röst är härlig.



10 kommentarer:

  1. Kan ni inte inte försöka sälja de via Tradera eller så?
    :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad trist! Men det går nog att sälja dem, vi sålde biljetter till en konsert via blocket (jag tycker det är lättare än tradera) när vi inte kunde gå då dottern fick oeprationstid just då. Det gick fort och det var flera som ringde och var intresserade.
    Tack föresten för din kommentar hos mig. Det är inte meningen att min blogg ska vara en såvärst personlig blogg, men vissa dagar är man bara tvungen... Kram!

    SvaraRadera
  3. Va synd att era vänner blev sjuka !
    ...men jag hoppas ni får en underbar kväll ändå !!
    Ha det bra ! Helen :0)

    SvaraRadera
  4. Den är ju så bra! En ny upptäckt att se och höra den med Andre De Lang, prata om att få gåshud!

    SvaraRadera
  5. Hej snäckan! Vilken upplevelserik och kul fredagskväll ni kommer att få! Björn Skifs går inte av för hackor! Kanske samma show som Elisabeth och hennes dotter var på!?

    Tråkigt med era vänner, men det blir nog kul för er ändå! Och det var ju skönt att ni fick sålt biljetterna.

    SvaraRadera
  6. c'è un premio tutto per te....passa dal blog a ritirarlo

    SvaraRadera
  7. Vad kul att få gå på konsert. Och vad bra mitt i all otur att det ordnade sig med biljetterna. Tråkigt för era vänner. Hoppas att ni håller er friska. jag gillar Björn Skift massor, men jag måste säga att jag gillar originalet med Andre De Lang bättre. Det blir lite mer Soul, vilket ligger i min smak.
    Kramen på dej!
    Pella

    SvaraRadera
  8. Trist när ressällskapet insjuknar och konstigt när inte magsjukan ger sig, den har florerat så länge!!
    Hoppas du ändå får en fin Björn S.. konsert och får valuta för din resa.
    Trevlig resa!
    Glad Påsk! /bea

    SvaraRadera
  9. Såg showen i slutet på febr. Den bästa show jag sett! Vilken STOR liten man, vilka dansare, musiker och trapetskonstnärer Wow!
    Sista kvarten stod publiken upp och klappade. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  10. Jag och Björn Skifs med en födelsedag på samma dag :-)

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails