torsdag 21 januari 2010

Stjärtmes

Varning, superdåliga bilder.
Ibland önskar jag att jag hade en riktigt bra kamera och kunde ta riktigt fina bilder.
Igår när jag tittade ut genom mitt köksfönster så satt det fyra små stjärtmesar och åt jordnötter.






De är SÅ små,
och SÅ söta
så jag blev alldeles lycklig över att få se dem.
Så ni får stå ut med bildkvalitén.

Det är inte ofta jag ser dem, senast var för flera år sedan. Det kan ju hända att de varit här oftare men man skall ha turen att se dem också.

Ha det gott,

5 kommentarer:

  1. Vad kul att du har så fina fåglar hos dig! Åhh såna skulle jag också vilja ha men det har jag aldrig sett här! Ha det bra nu! / Irene

    SvaraRadera
  2. Så söta fåglar! Skulle också tycka om att fota fåglar men det är otroligt svårt med en vanlig kamera kanske man borde ha en systemkamera och så ett stativ så man inte skakar på handen när man tar.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Har sett stjärtmesar i skogen men aldrig framme vid huset.
    De är pyttesmå med markant lång stjärt.
    Gudrun, ibland ska bilder vara suddiga, det höjer det konstnäliga värdet.
    Kram/Ann.

    SvaraRadera
  4. Visst är det fint att fåglarna kommer även på vintern. Då är man mer uppmärksam på de olika sorterna.

    Du har varit riktigt välkommen att hälsa på:o)

    Ha det riktigt gott och en Trevlig Helg
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jag har överenseende för kvaliten och tittar....
    Ha en bra helg önskar jag dig
    Carin

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails