tisdag 30 juni 2009

Jag gillar verkligen clematisar, det här är summer snow och just nu är den som ett fluffigt vitt moln. Så här ser blommorna ut på nära håll.
Och detta är en knopp på en jack manii, jag tycker den är läcker, den ser alldeles skruvad ut och den blir underbar när den slår ut.


Jag har några krukor med liljor i. I en kruka har jag blandade färger på liljorna och de här är först ut.
Återigen rosen aicha, kan inte låta bli att lägga ut mer bilder, den är så vacker och den blommar i överflöd och drar till sig många insekter. När den är nyutslagen är den gul och ståndarna är så rödfärgade. Den blir sedan mer åt det vita hållet.

2 kommentarer:

  1. Hej Gudrun. Roligt att du tittade in till mej! Du verkar ha en ljuvlig trädgård. Nu ska jag kika vidare på din keramik. Håller på lite själv... fast bara på kursstadiet. Härligt med lera under naglarna.

    Solkram från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ja, trädgården är verkligen ljuvlig. När det gäller leran så är det lätt att fastna i den ;). Kul att du tittade in.
    Soliga kramar tillbaks.

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails