torsdag 14 maj 2009

Nybörjar problem

Igår bytte jag till en annan sidmall och jag vet inte vad jag gör för fel men hela tiden så dyker den gamla sidan upp. Om jag uppdaterar sidan så kommer den nya upp men varför blir det så här? Jag vill att allt skall funka med en gång.

Angående att ta det lugnt så är det svårt, nu har jag varit i verkstan och drejat.

När jag fyllde år senast så fick jag en dremel, det är en maskin med många funktioner, jag är verkligen jätteglad för den. Den är smidig och lätt. Idag slipade jag spånplattor som maken sågat för ett tag sedan och det gick jättebra. Tidigare har jag tagit en rasp och fixat till kanterna men det här var mycket lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails