onsdag 25 augusti 2010

Tävling om keramikhjärta

Vill Du ha chansen på mitt hjärta?
Nu är det länge sedan det var någon tävling här så nu är det dags igen.



Det är ett stengods hjärta som du kan hänga.
Storlek ca 6 cm brett och 6,5 cm långt.

Den 23 september är det höstdagjämningen och den dagen behöver piffas upp lite, kl 12:00 den dagen avslutas tävlingen.

För att delta i tävlingen;

1 lott = kommentar i inlägget
2 lotter = kommentar + att du länkar med bild i din blogg
3 lotter = är du dessutom en följare på min blogg med Med Google Friend Connect så får du en bonus lott.

Berätta i din kommentar vad du gör, det underlättar för mig. ;)

Har du ingen blogg så kan du lämna en kommentar samt maila mig ditt namn så får du delta i tävlingen med en lott.

Ha det gott,


85 kommentarer:

  1. Oh vad roligt med tävling,har tänkt länge att jag ska ha en själv,men inte kunnat bestämt mig för någon tavla som jag ska lotta ut
    Jag vill ha 3 chanser så jag har lagt ut bild på min blogg och länkat till dig ,och sen är jag ju så klart en följare av din blogg

    SvaraRadera
  2. Ja, jer er med, jeg går stadig og sikler etter dine hjerter!
    Jeg linker til deg! Og du er på min Bloggliste, med det teller vel ikke?

    SvaraRadera
  3. Oh!! ett fint hjärta..klart jag är med
    så får vi se om turen är på min sida..
    kram Irene

    SvaraRadera
  4. Kjære Gudrun,jeg er med!
    Linker deg på min blogg og legger deg inn med innlegg nå.
    Er med i trekningen med tre lodd:)
    Krysser fingrene for jeg ønsker meg såååå et hjerte fra deg:)
    fioline klemmer <3

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt hjärta! Självklart vill jag vara med och kniper 3 lotter, länkar med bild på min blogg och är även följare! Nu hoppas jag på turen :))
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  6. Hei, har veldig lyst på eit hjerte av deg så her blir det tre lodd :o)

    Så flink du er !

    SvaraRadera
  7. ´Jag har länkat på min sida, kommenterat och är följare! Jättefint hjärta! Kram

    SvaraRadera
  8. Kul kul...jag hänger på!! Håller tummarna jag gör då!! Kram Karina

    SvaraRadera
  9. Å jag vill gärna vara med och tävla.
    Har länkat i högerkolumnen på min blogg och hoppas nu på tur...

    Hälsningar Hanna

    SvaraRadera
  10. Jag respektera alla blogg-regler om tävlingar..
    Men suck, mitt hjärta slår ju sedan länge för dina fina hjärtan.
    Kan bara säga att jag följer din härliga blogg och att jag gillar dina keramiksaker för att jag vet hur roligt det är att skapa och hur svårt det är och hur mycket fingertoppskänsla det krävs för att åstadkomma just det du/vi gör.
    Kram ..jag har jämnt tidsbrist, och så är jag inte insatt i teknikens under för att skapa alla länkar som krävs i tävlingarna.
    Hälsningar från mig till dig med ett extra-hjärt-klapp för din tävling.
    Leriga hälsningar, Petra B.

    SvaraRadera
  11. Åh, tänk att få vinna en sak gjord av dig! Men, alias deltar ju aldrig men vil önska dig lycka till!
    :)
    Jätte fin!

    SvaraRadera
  12. Ååå va´gulligt och snyggt samtidigt. Jag tar tre lotter :-)). Jag har länkat på min blogg och följare är jag redan. Kram

    SvaraRadera
  13. Men du så fint med de där små extra hjärtan i överkanten.
    Jag tävlar med en lott.
    Man vet ju aldrig om man har tur...
    annika

    SvaraRadera
  14. Så mye fint du lager,
    ett lodd til meg er du snill!
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvaraRadera
  15. Hej vännen!
    Visst önskar jag pröva lyckan och deltar gärna i utlottningen av ditt vackra hjärta.
    Länkar.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  16. Selvfølgelig vil jeg bli med på denne trekningen av det flotte hjertet ditt!
    Det blir vel 3 lodd da.
    Klem

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig blogg :) Blir riktigt glad av den :) Den ligger nu bland mina favvisar!
    Jag vill mer än gärna vara med i din tävling om hjärtat. Så numera är jag följare, länkar till din blogg via min, med bild :) och så har jag kommenterat oxå.
    Allt för att få 3 lotter ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Ja ett extra hjärtan skulle jag behöva just nu..
    Det är roligt att se en duktig keramiker du gör så mycke mysiga saker

    ha en bra dag
    kram wivi

    SvaraRadera
  19. 3 lotter till mig, tack ♥

    SvaraRadera
  20. Vilket fint hjärta. Jag vill gärna vara med och tävla. Jag kommenterar, länkar och följer :)

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med i utlottningen. Det blir två lotter för mig då jag länkat från mig

    Kram

    SvaraRadera
  22. Jättefint hjärta !!
    Jag vill gärna va med !!
    3 lotter till mig ! :0)
    Ha en fin helg !
    Kram , Helen

    SvaraRadera
  23. Se så många som vill vara med och vinna ditt hjärta;-) så och jag. Jag länkar till dig,och följer din blogg gör jag, men vad är blogin?
    Nu ser vi alla fram mot höstdagjämningen!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  24. Hej Gudrun!
    Hoppas din sommar var bra!!
    Klart man vill vara med i din utlottning av det fina hjärtat - jag länkar o är naturligtvis redan en följare!
    Ha en riktigt trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  25. Oh, jag vill gärna vara med och tävla om det fina hjärtat!

    Ha en trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  26. Jaa! Jag tar tre lotter på direkten! Nu kommer jag inte att kunna göra ett smack fram tills det är dragning på ditt vackra hjärta. nu kommer jag att sitta med korsade fingrar och tår! Kram Leni

    SvaraRadera
  27. Ojojoj!! Jag måste lära mig att länka.
    Men en lott vill jag i alla fall vara med på. Detta hjärta vill nog alla ha..

    Maidi

    SvaraRadera
  28. Många vill vinna ditt hjärta, så även jag.
    Har länkat till dig och följer din blogg.
    Ha en fin söndag:)

    SvaraRadera
  29. Hej igen Gudrun! Ja det är Ann i Vilhelmina som vill vara med i din tävling. Och jag ska följa din blogg med glädje för du gör så jättefin keramik.

    SvaraRadera
  30. Hej Gudrun
    Du kan tro att jag vill vara med, ett sånt superfint hjärta, och det blev hela 3 lotter.

    (Jag har länkat från http://vindsromantik.blogspot.com/)

    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  31. Vad kul med en tävling o så kan man vinna ett så gulligt hjärta!
    Självklart att jag e me o så lägger jag din tävling på min blogg!!

    Kramis från Pockethexan själv!
    <;D

    SvaraRadera
  32. Gudrun, I saw the broken heart on Petit Eyekiss, and came to see what else you had. I am going to have to come and visit you again!!

    SvaraRadera
  33. Jag älskar hjärtan och det här var jättefint.Hoppas nu på lyckan att vinna ett...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. HejVännen


    jag vill ju okså vara med.
    Fast jag har ju redan vunnit ett hjärta men ett till gör ju inte ont. Två hjärtan blir ju ett par.

    Länkar til dig och följare är jag ju redan.

    Ha en riktig skön vecka

    Varma kramar/Gunilla

    SvaraRadera
  35. Hej Men så läckra grejor du gjort Länkar dig till mig vill kolla vad du gör för något.,

    SvaraRadera
  36. Hei!!! hjertedama ønsker seg et hjerte, selvfølgelig:DDDDDDDD Og jeg er følger, antar jeg:DDDDDDD Ønsker deg en fantastisk høst med vakre farger, nydelig vær og masse kreativitet:DDD Klemz

    SvaraRadera
  37. Hittade din blogg idag ,helt otroligt vackra saker du skapar :)Självklart vill jag vara med och tävla om det vackra hjärtat Kram sanna

    SvaraRadera
  38. klart jag skriver mig på, om jag vinner eller inte så är dina hjärtan så fina att jag blir tvungen att försöka. Den här gången la jag länken på Mias hemmaliv istället, hoppas det går bra.

    SvaraRadera
  39. Hej! Jag trodde jag hade anmält mej till din tävling, så vilken tur att jag kollade här.
    Jag vill gärna vara med och hoppas vinna ditt fina hjärta. Jag tar 3 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  40. Hej vännen! Råkade ramla in på din blogg nu. Och det är jag evigt tacksam för. För jösses vad mycket ögongodis du har gjort. Du väcker kreativiteten och man får sån himla lust att göra nåt vackert själv. LOL jag brukar göra några tavlor ibland- men dock såna tavlor man inte ramar in.. Jag vill jättegärna vinna ditt hjärta. Det skulle jag vilja hänga upp på väggen framför symaskinen så att jag kan se det. Eller också ska det nog hänga i köket, för där tycker jag det känns som att jag bor.. Jag har ingen blogg, men mejlar mitt namn till dej. Jag är en glad amatör som gärna virkar, stickar, syr, målar, bakar och syltar och saftar, odlar lite nyttamednöje-växter. Och tar gärna en tur i skogen för att njuta av suset och fåglarna. Får jag med mej bär eller svamp hem är det en bonus av stora mått.. Kram

    SvaraRadera
  41. Sååå vackra hjärtan! Kan tyvärr inte länka eftersom min blogg ligger på en dagstidning - men besök gärna www.na.se/bloggar och titta på Poppys trädgårdsblogg.
    hälsningar
    Poppy

    SvaraRadera
  42. Åh, så fina saker du gör! Jag vill verkligen vara med i utlottningen av ditt hjärta, det är så fint. Självklart länkar jag i min egen blogg. Hoppas på tur gör/ Pia

    SvaraRadera
  43. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med och tävla om ditt hjärta och det är det många som vill=)

    Kommenterar gör jag här, länkar gör jag självklart och jag är redan följare, vet inte om det räknas.

    Håller tummarna!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  44. superfint hjärta - vill gärna vara med i utlottningen!!! /Mari

    mari.utan.e@hotmail.se

    SvaraRadera
  45. Vilket underbart hjärta du har gjort! Det vill jag jättegärna försöka vinna! 3 lotter blir det för mig!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  46. Hej vännen!
    Eftersom jag inte bloggar på riktigt längre så känns det som att länka från min blogg blir liksom fel.....
    men visst vill jag gärna ha en lott, och med fru Fortuna på min sida så behöver jag ju egentligen inte mer än en.....*ler*
    Skämt åsido, så tycker jag så mycket om alla dina vackra hjärtan. Kanske kan vi hinna ses någon gång i framtiden.....men vet aldrig!
    Kram, kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Fin hjärta!
    Jag vill gärna var amed: kommentar, länkar från min blogg och har blivit följade, 3 lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  48. Hej Gudrun!
    Provar gärna lyckan:) Är sen tidigare följare av din blogg och följer dina fina alster. Tre lotter...kanske har man tur.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  49. Vilket jättefint hjärta. Jag deltar gärna och länkar hos mig.
    Jag är redan följare :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  50. Kjempefint hjerte! Blir svært gjerne med på trekningen!
    Har sendt deg e-postmld med adressen min.

    Vennlig hilsen
    Margrete

    SvaraRadera
  51. Vilket sött hjärta jag vill jätte gärna vara med och tävla så jag har länkat till min blogg och jag kommer även att följa din blogg i fortsättningen så jag hoppas på tur på de tre lotter jag får

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  52. Superfint hjärta, Gudrun! Om jag inte redan följer dig så skall jag försöka göra det nu! Och länkar gör jag såklart!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  53. tälvar om det underbara hjärtat
    har länkat

    SvaraRadera
  54. Älskar ♥ och vill jättegärna vara med och tävla, kniper en lott :)
    /Theresia

    SvaraRadera
  55. Vilka underbara saker du gör,jag sätter mig som följare av din blogg ,ha det bra Nette

    SvaraRadera
  56. Jag vill såklart tävla. Än så länge är det en lott, för jag kan inte länka från jobbet, och ofta så glömmer jag tyvärr att göra det senare om jag tänker att jag ska göra det. mycket i huvudet just nu. Jag lägger till en kommentar om jag får de andra två lotterna, följare är jag ju redan. Tack föresten för det senaste inlägget, väldigt fint skrivet om att få höra de fina sakerna innan det är för sent. Kramar från mig!

    SvaraRadera
  57. Fantastiskt vackra skapelser!! Självklart vill jag vara med och vinna och jag har länkat till dig på min blogg med namn och bild samt att jag självklart följer din blogg!!!
    http://nattsyrran.blogspot.com/2010/09/tavling-hos-gudruns-keramik.html

    SvaraRadera
  58. Hei! Så mye fint du lager i keramikk! Jeg vil gjerne delta i trekningen, jeg lenker med bilde i bloggen min, og jeg har lagt deg inn i blogglista mi-
    Klem fra meg!

    SvaraRadera
  59. Hjärtan är en bild man kan skapa i många olika former och du har gjort fantastiska hjärtan.
    För mig har hjärtat imånga år varit mitt signum.

    Hälsningar Mari-Anne

    Jag har ingen blogg men följer så många andra.

    SvaraRadera
  60. Eftersom jag belv alldeles förälskar i detta vackra hjärta har jag nu gjort allt för att vinna de. Kommenterat, länkat och lagt till mig som följare. Nu är de bara att vänta och hoppas på tur. Kram

    SvaraRadera
  61. Vilket vackert hjärta du lottar ut, vill gärna var med.
    Må gott och ha en go helg.
    Eva

    SvaraRadera
  62. Jag tar gärna två lotter på ditt härliga hjärta:

    http://evamar.blogg.se/2010/september/hjarta-23-sep.html

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna med och tar två lotter, tack.

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/09/23-sept-vinn-ett-keramikhjarta.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar, Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/keramikhjarta-239.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  65. Hejsan, vill gärna vara med och tävla om det vackra hjärtat i stengods. Är sen tidigare följare av bloggen så jag deltar med 2 lotter, tack.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  66. Katja (cat_ya@hotmail.com)19 september 2010 kl. 05:13

    jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  67. Jag vill vara med! http://joosefinea.blogspot.com fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill också vara med och tävla och lämnar denna kommentar samt länkar till dig med bild på min blogg (www.fannybunnymamman.blogspot.com) så nu håller jag tummarna att jag vinner på nån av mina två lotter! :)

    SvaraRadera
  69. Jag är med såklart och tar två lotter! Jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/23-sept-vinn-ett-keramikhjarta.html och så håller jag tummarna! Ha det bra så länge!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  70. Å vilket fint hjärta! Jag vill självklart vara med, ingen skulle bli gladare än jag! Hoppas på tur med min enda lott!

    SvaraRadera
  71. Försöker lägga en lott på hjärtat =) iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Tar en lott, tack! :)

    E-mail finns under sähköposti.

    SvaraRadera
  73. Hej!

    Blogglös är jag men läser med stor behållning alla andras bloggar. Hoppas förstås på tur!!!

    SvaraRadera
  74. Så fina saker du gör! :)
    Tar chansen att vinna det fina hjärtat, länkar i min blogg och lägger mig som följare. Tre lotter får jag väl då.
    Ha en fin vecka!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  75. Även jag vill vara med i utlottningen av det fina hjärtanet. Tar 3 lotter
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  76. Hei på deg,venn. Henger meg på i siste liten med 1 lodd.

    SvaraRadera
  77. Vilken vacker keramik du gör, roligt med en tävling.
    Ulrika

    SvaraRadera
  78. Jättefint hjärta. Skulle vilja få chansen på det. famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Jag är gärna med och tävlar här + att jag länkat i min blogg=)

    tinizen69@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Jeg elsker alle dine hjärter og vil veldig gjerne være med på tävlingen med 2 lotter (er följer )

    hilsen Anne

    SvaraRadera
  81. Jag gillar dina hjärtan, så jag vill gärna vara med även i denna tävling. Jag är ju redan följare så nu länkar jag även,3 lotter för mig. Ha en bra fortsatt vecka

    SvaraRadera
  82. Siste sjanse: Eg vil gjerne ver med i konkurransen! Sidan trekninga er i morgon har det vel ikkje noko hensikt å lage lenkje, men eg blir gjene følgjar av bloggen din:)

    SvaraRadera
  83. Jeg fant bloggen din og trekningen nå. Her kommer jeg på besøk igjen. Flott blanding av fin keramikk, hage og gode tekster. Legger med til som følger så da blir det 2 lodd på meg.

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails