torsdag 4 mars 2010

Award

Jag fick en award från Marie som har bloggen Handgjorda drömmar. Tack för att du tänkte på mig.


[sunshineblogaward[1].jpg]


Med bloggen följer:
The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Att välja ut 12 bloggar är inte lätt. Jag bestämde mig för att välja ut 12 för mig rätt så nya vänner och som jag är glad över att få lära känna, de inspirerar mig på olika sätt.

Bossa
The Mill on the Hill
Nyanser av vitt
Hem Liv Design
Kristallena
Petit Eyekiss
Hjertedamas blogg
Betongsnäckor & änglar
Isis drömmar
Mellan himmel och jord

Hagen på granheim
Bloggen min


13 kommentarer:

  1. Tack Gudrun! Att få en så vacker uppmuntran i form av en färgstark och glad solsicka. Då blir jag glad, för att det jag skriver uppskattas känns varmt och skönt.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Åh, vännen! så glad jag blir! Tusen tack!
    Du är som jag sagt tidigare en speciell vän som jag är glada att fått "träffa" och som skänker mig glädje, inspiration och uppmuntran.
    Ett STORT hjärta till dig!
    Massor av kramar
    Pella

    SvaraRadera
  3. Tusen hjertelig takk for denne oppmerksomheten!!! Klemz

    SvaraRadera
  4. Tusen takk, Gudrun. Skal ta den med meg når jeg er ferdig med :Vis meg selv- serien. HIHI
    Klem :O)

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Gudrun, så glad jag blir över denna vackra Award,den värmer verkligen.
    Massor av kramar till dig.
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Tusen takk for den fine Awarden, det var en hyggelig start på dagen! Klem fra Gunn

    SvaraRadera
  7. Hej
    Tack snälla du för den fina awarden. Ska visa den i helgen. Jag blev jätteglad
    kram

    SvaraRadera
  8. Åh jag blev också jätteglad!! Tusen tack det värmde och dessutom just den blomman på bilden ringblomma var en utav min älskade pappas älsklingsblommor så det värmde extra mycket!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  9. Heisann1

    Gratulerer med utmerkelsen. Den er vel fortjent!
    Ha en fin hælj!

    SvaraRadera
  10. Hei Gudrun!
    Så koselig. Tusen takk for utmerkelsen. Det var et nydelig bilde på den, ringblomster er fine :)
    God helg, og klem.

    SvaraRadera
  11. Hej Gudrun och tack för din kommentar hos mig! Härlig blogg du har och dina hjärtan är väldigt vackra! Ha en bra dag!

    Kramar Monika

    SvaraRadera
  12. Tack så väldigt mycket...blir jätteglad och känner mig uppskattad

    kramar
    annelie

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails