onsdag 17 juni 2009

Trädgårdsvandring

Oj vad jag slet igår, nu känns det i nacke, huvud och rygg, aj aj.

Så då får jag ta det lugnt en stund och vad gör man då? jo, man fotar trädgården förstås. Här kommer dagens växtbilder.

Det här är aicha, en ros som drar till sig mycket insekter, den doftar gott.
Schersminerna är på väg att slå ut.


I dag åker höljet av den knallröda vallmon. Hoppas vädret håller sig så jag kan fota den utslagen.


Paradisbuske

Kantnepeta och någon slags vallmo.

Dagliljor, de doftar underbart.

2 kommentarer:

  1. Vad långt dina dagliljor kommit. Mina står ganska skuggigt så de kommer betydligt senare.

    SvaraRadera
  2. Den som spar han har.... du har det goá längre än mig. :)

    SvaraRadera

Jag blir alltid lika glad för en kommentar. Så gulligt att just DU tog dig tid att skriva till mig.
Har Du ingen blogg men vill lämna ett meddelande så välj alternativet anonym. Ditt meddelande kommer att publiceras efter mitt godkännande.
Tack för ditt meddelande och ha en riktigt bra dag!

Related Posts with Thumbnails